Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik spletnega mesta processcommunication.si, Zavod Akademija Uspeha Group, upravljalec in obdelovalec osebnih podatkov, obdelovalec osebnih podatkov, zagotavlja najvišjo raven varovanja osebnih podatkov ter se zavezuje, da bo vse prejete osebne podatke, skrbno hranil in vestno ravnal z njimi. Vsi osebni podatki se obdelujejo skrbno, odgovorno in v skladu z veljavno zakonodajo.

Uporabljal jih bo samo z namenom:  analiza podatkov o udeležencih izobraževanj, prijava na seminarje, delavnice in izobraževalne dogodke, pošiljanje e-poštnih novic, obvestil in promocijskih sporočil, upravljanje vprašalnikov in izvajanje analiz osebnostnih profilov, prijava pošiljanja ponudb, reklamnega gradiva, vabil na dogodke ipd., ter jih brez izrecne privolitve posameznih oseb, na katere se podatki nanašajo, ne bo posredoval tretjim osebam oz. tretjim osebam omogočil, da bi se z njimi seznanili, razen tistim pogodbenim izvajalcem, ki zagotavljajo storitve v imenu in za račun Ponudnika (npr. izvajalci IT storitev, računovodski servis, itd.). Slednje vežejo enake dolžnosti varovanja osebnih podatkov kot vežejo Ponudnika.

Uporabnik spletnega mesta, z izpolnjenim kontaktnim obrazcem oz. z izpolnjeno prijavnico na izobraževalni dogodek in/ali na vprašalnik, ki se nahaja na spletnem mestu, Ponudniku dovoljuje obdelavo svojih osebnih podatkov, ki so običajno omejeni na e-poštni naslov, ime in priimek, organizacijo, naslov in kraj bivanja, kontaktno telefonsko številko ter nekatere druge podatke, ki jih Uporabnik vnese v kontaktne oz. prijavne obrazce.

Ponudnik je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Splošno uredbo o varovanju osebnih podatkov (GDPR), ki je stopila v veljavo 25.5.2018, zavezan k spoštovanju politike zasebnosti Uporabnika in varovanju njegovih osebnih podatkov. Pravne podlage za obdelavo podatkov:  Osebni podatki se obdelujejo na podlagi privolitve posameznika (GDPR, člen 6(1)(a)), pogodbenega odnosa (GDPR, člen 6(1)(b)), zakonitega interesa podjetja (GDPR, člen 6(1)(f)), izpolnjevanja zakonskih obveznosti (GDPR, člen 6(1)(c)). Pravilnik, s katerim se določajo postopki in ukrepi za zavarovanje osebnih podatkov je dostopen na sedežu Ponudnika. Vsak posameznik ima pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, popravka ali izbrisa netočnih podatkov, omejitve obdelave podatkov, ugovora obdelavi podatkov, prenosljivosti podatkov k drugemu ponudniku storitev. Posamezniki lahko svoje pravice uveljavljajo z zahtevo na e-naslov Ponudnika.

Osebni podatki se hranijo skladno z naslednjimi roki:

– Podatki za analizo osebnosti: do 3 leta po izpolnitvi vprašalnika (če ni drugačne pravne podlage).

– Podatki na podlagi pogodbe: do 5 let po zaključku storitve.

– Računovodski in davčni podatki: 10 let v skladu z zakonskimi določbami.

– Anonimizirani podatki: se lahko hranijo brez časovne omejitve.

 

Zavod Akademija Uspeha Group uporablja ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito osebnih podatkov pred nepooblaščenim dostopom, izgubo ali zlorabo, vključno s šifriranjem občutljivih podatkov, omejenim dostopom do podatkov za pooblaščene osebe, rednim varnostnim kopiranjem podatkov. Ta pravilnik se redno pregleduje in posodablja v skladu z zakonodajnimi zahtevami.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki se zbirajo in obdelujejo na tem spletnem mestu bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Ponudnika.

Zadnja posodobitev: 12.3.2025